fiendeinuti.blogg.se

Hej! Jag är en 16-årig tjej och jag vill berätta om mina erfarenheter kring sjukdomen Anorexia Nervosa, som jag levt med i tre år. Jag skriver för att andra ska få en inblick i sjukdomen, för att personer med samma problem inte ska känna sig ensamma och för att det kanske kan hjälpa mig själv att komma ur det. Det hoppas jag i alla fall! Varma kramar, A.

Bara för att klargöra!

Publicerad 2013-01-10 20:54:00 i Min vardag,

När jag läste igenom mitt förra inlägg så fick jag själv känslan av att det lät som att jag var stolt över min sjukdom. Så är det absolut inte!
Jag skäms snarare över att jag inte klarar av något så naturligt som att äta och följa min kropps signaler.

Jag hoppas att ingen tolkade det jag skrev som att jag var stolt, och ifall någon gjorde det så vet ni att det inte är sant! 

Kommentarer

Postat av: jossan

Publicerad 2013-01-10 23:37:11

Super fin blogg jätte starkt gjort :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela